Dokkan

Alla inlägg under november 2011

Av Tettie Cullen - 30 november 2011 18:44

Ja, nu undrar ni säkert varför ni inte fått se några bilder. det är såhär, min kamera är trasig, så det kommer mer bilder till jul. Mamma och pappa har lovat att jag får en ny då.   

Av Tettie Cullen - 30 november 2011 18:28

Ja, äntligen en ny header, blev ganska nöjd. Men JAG HAR FÅTT EN TOMTE. Den är fin.

Hejdå.

Av Tettie Cullen - 30 november 2011 14:43

Ja, vill ha snö, nu. Bor i värmland, inte nån snö här inte -.-

Aja, den kommer när den kommer. Förlåt att ingen ny header kommit än, blev skit stressad igårkväll så hann inte. Men idag kommer troligen en ny :)

Dagens citat: "Ett hej kan betyda mer än bara ett hej."

Av Tettie Cullen - 29 november 2011 19:01

Japp, håller på en ny header. På tiden att det förnyas, det gamla börjar bli tråkig. xd

Men, är trött idag så skriver bara lite kort.

Dagens citat: "Orkar du livet, Orkar du allt."

Av Tettie Cullen - 28 november 2011 19:28

"Jag föddes inte för din skull, och tänker inte efter leva efter dina regler.
Tycker du inte om mig,
så det ditt problem, inte mitt.
Snackar du skit bakom min rygg,


så kan du förvänta dig att jag inte ska vara ärlig mot dig.

Jag bryr mig inte om du inte gillar mitt utseende,
jag gör mig inte fin för din skull.
Du kan kalla mig vad du vill,
men tro mig, jag vet redan vem jag är."

Av Tettie Cullen - 28 november 2011 15:38

Idag var jag på badhuset med skolan, är typ alergisk mot klor så dog lite när jag badade xd Men men, på fredag ska jag på en fest, man ska klä ut sig då jag ska vara ett spökbarn. (a) Okej, Jag längtar till julafton, gör inte ni? Ush jag dööör. Önskar mig en kamera, en xperia x10 mini, kläder, smink. Ya, you know. Hemma har vi haft lite advents mysigt och så.    Men men, tänkte ta dagens citat: "Livet är mer än bara att leva"

Av Tettie Cullen - 27 november 2011 19:10

Förlåt att jag inte har bloggat igår eller idag    Jag har sovit över med en vän och så har min dator krånglat, aja, nu ska vi vara lite aktivare än vad jag har varit förut. Men, jag tänkte bara säga att jag ska på Breaking Dawn nästa vecka   SÅ KUL DET SKA BLI! Ska gå med min vän Klaris <3 Men nu orkar jag inte skriva mer, hejdå 




Dagens citat: "Det är värd mer än vad du tror"

Av Tettie Cullen - 25 november 2011 07:35

Ja, jag har ont i halsen. Det känns som någon river med skit vassa naglar i den x.x aja, tänkte ta dagens citat "En bild säger mer en tusen ord" Ush, jag vill verkligen inte gå till skolan    OKEJ, nu orkar jag inte skriva mer hejjå

Presentation


Hej!
Denna person som äger denna blogg är 11 är och kallar sig för Tettie. Hon gillar inte skolan utan tycker det är skit tråkigt. Men nu var det slut på denna fina lilla ruta! Hejdå.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Använder du smink?
 Ja, varje dag
 Nej, bara på fester
 Nej, ser ingen anledning
 JA, DÖR UTAN SMINK!!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<<
November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards